'Kleur Verkoopt' by Hilde Francq

Schermafbeelding 2017-04-11 om 15.44.24.png
mockup_18april.jpg
mockup_18april_back.jpg
Schermafbeelding 2017-04-11 om 15.44.24.png
mockup_18april.jpg
mockup_18april_back.jpg

'Kleur Verkoopt' by Hilde Francq

34.99
Quantity:
Add To Cart

Hoe beïnvloeden kleur en trends ons koopgedrag?

Kan jouw merk profiteren van een kleurstrategie?

Hoe ga je zelf in je bedrijf aan de slag met kleur?

85% van de consumenten noemt kleur als een van de belangrijkste redenen om een product te kopen. Toch blijft kleur onderbelicht in de bedrijfswereld. In Kleur verkoopt lees je waarom je bedrijf niet om kleur heen kan. Van marketingstrategie tot verpakking: kleur is essentieel voor de positionering en de verkoopcijfers van merken en producten. 

Dit boek geeft je tips om gefundeerd kleur en trends in te zetten. Alle aspecten van kleurmarketing komen daarbij aan bod. Kleur verkoopt bevat bovendien talloze interviews met bekende ontwerpers en autoriteiten zoals Erwan Bouroullec, Mette Hay, Inge Onsea en Anne Chapelle (CEO van Ann Demeulemeester). Ook kleurexperts van merken als BMW en Bang & Olufsen komen aan het woord. 

Kleur verkoopt is ook in zijn vormgeving uniek. Het is een unieke hybride tussen een managementboek en een koffietafelboek. De inspirerende beelden zijn daarbij even belangrijk als de tekst, geheel in lijn met de filosofie van Francq Colors.

"Kleuren en trends zijn essentieel om je concurrenten een stapje voor te blijven. 'Kleur verkoopt' is een schitterend pleidooi om kleuren en trends in je marketing te integreren, én staat vol eye candy."
-Ann Claes, CBO bij JBC

- - - 

Exclusief transportkosten.